fredag 23. oktober 2015

5 fabelaktige og fullstendig over the top kaker!

0106_msl_cakes15.jpg

Martha Stewart har de mest fantastiske kakene! Her er det virkelig mye å bli inspirert av! Se bare disse fem helt fabelaktige og fullstendig over the top kaker!

Hvilken er din favoritt?

Sjokolade Crêpekake med mer enn 30 lag med deilig hasselnøttfyll og helt fantastisk pynt, er det mulig! 
Klikk her for å få oppskriften!

salted-caramel-chocolate-cake-mld107719.jpg
Foto: Johnny Miller

Sjokoladekake med salt karamell. Hele seks lag med deilig saftig sjokoladekake lagt sammen med søt salt karamell! Man trenger nok ikke store stykker av denne kaken, men for en kake!
Klikk her for å få oppskriften.

coffee-meringue-mld108857.jpg
Foto: Jonathan Lovekin 

Iskake med kaffemarengs! Helt nydelig å se på og kaffesmak passer perfekt til den søte marengsen, enkel, men veldig flott kake.
Klikk her for å få oppskriften!

med106330_1210_hol_jam_cake.jpg

Profiteroles-kake! For en god ide! Deilig sjokoladekake toppet med ganache og delikate små profiteroles! - Den må jeg bare teste ut!
Klikk her for å få oppskriften!

mld106677_0211_bakedalaska.jpg

Dette er en av favorittdessertene mine! Baked Alaska, eller Omelette Norvegienne, som den også kalles. Se for deg en deilig sjokoladeiskake toppet med marengs! Mmm, det er skikkelig godt det! 
Klikk her for å få oppskriften.

Ukens favoritt oppskrift er en liten miniserie hvor jeg velger ut særlig inspirerende oppskrifter, fra mine favoritt matsider, blogger og blader.

2 kommentarer:

  1. jeg kan ikke hente opskrifter. Dine "klik her" virker ikke.

    SvarSlett
    Svar
    1. Alle linkene virker fint her. Vil du prøve igjen?
      Vennlig hilsen Franciska :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...