torsdag 30. oktober 2014

Inspirerende gjør det selv ideer



Fant akkurat ut at jeg er valgt ut blant lesernes 30 beste interiørideer av BoligPluss, med denne ideen. Veldig hyggelig! :-) Jeg viser hvordan man lager den HER.

Her var det også mange andre fine ideer. Her er mine favoritter:


Kathrine Haugholt har snekret dette fine bordet av tykke planker. 
Instagram: @mittlilleprosjekt



Ingrid Ulseth Hansen Har laget et fin vase av en lyspære og kobberdeler.
Instagram: @gullet1


Hege Cecilie Sann har laget en kul lampe med en hylleknekt, en enkel og effektiv løsning.
Instagram: @snellasann
Kilde: BoligPluss.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...