mandag 9. desember 2013

Mine beste julegavetips!

Nå er det ikke lenge til jul og jeg tenkte det kunne være fint med litt gavetips.

Jeg har tatt en runde til favorittbutikkene mine på jakt etter ekstra fine ting og gode tilbud. 


Her er mine beste tips!


Klikk på linkene under og du kommer rett til tingene. 


Ha en strålende desember alle sammen!


Lunehjem.no har alltid mye fint! Her er mine favoritter:
Vannkoker Stål HAY Lup lysestake Kobber
Flotte vannkokere i allverdens farger kr. 1.299,- Herlig lysestake fra Hay i kobber kr. 249,-

Herlige ZanZ har fri frakt ut desember!

Tøft lysestake hus i sort tre og kobber kr. 198,- Flotte gjennomsiktige oppbevaringsglass kr. 198,-

Moolo har de lekreste veskene! Her er mine favoritter:
Dixie veske Sacha Dixie bag MU
Herlig Dixie veske Sacha kr. 1.499,- Og denne lekre skinnbagen MU er jo bare helt skjønn! kr. 1.699,-

Lykkelig på Haver har også mye fint:
Melvin lykt, sort Tonder, 3 etages fat i raw nickel
Sjarmerende stor sort metalllykt før kr. 950,- nå 760,- Flott 3 etasjes fat kr. 438,- 

LandRomAntikk, som er kåret til Norges beste interiørbutikk har disse gode tilbudene:
Housedoctor. Lysestake Mingh Swingkjole. Dots
lysestaker fra house Doctor før 299,- nå 159,- Herlig kjole i retrostil før 599,- nå 499,-

Drømmehuset har Norges største utvalg av Lene Bjerre! Og mange fine juletilbud!

vegghengt-klokke-mod9 waldorf-hvitvin-glas
Flott vegghengt klokke før kr. 1.198,- nå kun 599,- Flotte hvitvinsglass kr. 198,-

Interiørgalleriet er en spennende butikk med mye fint:
 Vinkjøler fra Riviera maison
Kjempefin Haldor Bakkelykt før kr. 399,- nå 279,- Lekker vinkjøler fra Riviera Maison kr. 699,-


Drømmeverden har masse fint til ønskelisten!


Alvira olajakke Rund ampel med prismer

Super lekker olajakke før 1.599,- nå 899,- Fantastisk fin ampel med prismer kr. 1.099,-

Visit Me har mye fint som man ikke finner alle andre steder:



Flott stor rusten lyslykt før kr. 329,- nå 164,50 - Lekker mobilveske med studs kr. 349,-

Dorothea har også mye bra:
  
Fine hjertefat 129,- og 299,- Krus med skrift 129,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...