mandag 12. august 2013

Flott betongbord fra Fine Design

Jeg har lenge vært på utkikk etter et nytt betongbord til uteplassen vår, og nå fant jeg endelig akkurat det jeg ville ha!

Jeg fikk god informasjon, super service, og samme kveld jeg bestilte bordet ble det levert på døra med et smil! 

Ikke ofte man opplever en så bra service! Gode priser har de også.

Jeg kjøpte bordet hos Fine Design i Oslo. De har først og fremst en nettbutikk og i tillegg har de en lagerbutikk på Snarøya på Fornebu hvor de viser fram produktene. Det som er greit er at de har møblene på lager, slik at man får dem raskt.

De har et stort utvalg av hagemøbler og tilbehør. Her er litt fra nettsiden deres:





4 kommentarer:

  1. Betongbordet var kjempestiligt!!
    Ha en fin kveld:o)
    Hilsen fra Siv Mette

    SvarSlett
  2. Rå lekkert betong bord:)

    Nyt dagen!

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Det var jo bare kjempe fint:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Betongbordet var helt enkelt super!
    Lena från Göteborg

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...