onsdag 30. mai 2012

Ny butikk i Drøbak! :-)

Jeg synes det er viktig å støtte lokale butikker og det er ekstra enkelt når de har så mye fint som denne butikken Startet av Heidi og Lizann med bloggen Lykkelig Interiør.

På Torsdag 31.mai, kl 18.00 åpner den lille butikken, Lykkelig på Haver i Drøbak!De har utvalgte varer fra LG Interiør, lykter, lamper, kurver, møbler osv. De stiller også ut lekre senge gavler, laget av Møbeltapetserer Lene Bergstrøm. Snart er også en Krosser Årringenestubbe eller to på plass, de er så flotte!

De gir alle som kommer innom åpningsdagen på torsdag 10-20 % på en rekke varer.Litt frukt og drikke vil også bli servert.

Lykkelig på Haver
Adr:Vestbyveien 230
1440 Drøbak
   
Lamper fra LG Interiør
Linnara Granit, Sunbrella Lin, Smooth Mushroom
Sengegavler fra Lene Bergstrøm

Stubbe fra Krosser

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat

Jeg har registrert meg her.

Og Her og Her og Her.

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Her var det mye fint, likte så godt senge-gavel:)
    Fortsatt god kveld

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. those colours are really cute! And the lamps so prettty! If you're also into lighting i suggest you check this one, http://delightfull.eu/table/billy_unique_desk_lamp.html , I think you'll like it =D

    SvarSlett
  3. Hei hei Franchiska,

    Hjertelig takk for hyggelig innlegg om oss <3
    Flere hyggelig kunder fant veien til oss etter ditt innlegg, og det setter vi så stor pris på:)
    Gleder oss til du kommer innom en dag.

    Nyt helgen i ditt vakre hjem.
    Heidi & Lizann

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...