søndag 14. august 2011

En eske med gamle krystaller...

For noen uker siden fikk jeg en eske med vakre gamle krystaller. Det var en helt spesiell opplevelse å pakke opp de gamle krystallene, forsiktig ta dem frem og fundere på hvor de mon hadde hengt. Kanskje er de fra en gammel herregård eller kanskje til og med fra et gammelt slott. Tenk alt de har vært vitne til...

Jeg fik esken fra CKL Interiør som er de som selger de vakre håndlagde lysekronene som jeg har vist på bloggen tidligere. Jeg fant ut at de også selger esker med løse prismer og kunne ikke motstå å lage en artikkel om ting man kan lage med krystaller. Resultatet kommer i neste nr. av Vakre hjem

Hva synes dere? Er de ikke vakre?







11 kommentarer:

  1. De är ljuvliga, ser så fram emot repotaget!!! Kram Johanna

    SvarSlett
  2. Wowwwww so beautiful Franciska....how are you??? nice to hear again from you......love from me......xxx.....Ria

    SvarSlett
  3. Thank you Ria. :-) Back from the holidays and happy to be working again. Have a wonderful week! Love F :-)

    SvarSlett
  4. vakkert!:)
    blir spennende og lese reportasjen:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  5. Gleder meg til reportasjen,for jeg har bøtter av de...og trenger litt inspirasjon:)
    ha en fin søndagskveld
    klemklem

    SvarSlett
  6. så fine!! likte innpakningen og kassen de oppbevares i og jeg ;)

    nyt kvelden

    klem beate

    SvarSlett
  7. Åhh...så flotte:)
    Likte veldig godt knaggen..det var luddi..

    Klem fra Lill

    SvarSlett
  8. Dette gleder jeg meg til kjenner jeg!! Knallstilig knaggrekke, lover bra!! Stille fra deg i sommer...herlig å lese innlegg hos deg igjen!
    Klem♥

    SvarSlett
  9. å så fint!

    x tessi

    http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...