lørdag 13. februar 2010

Kragerø Spa

I sommer var jeg på Kragerø Spa for første gang. Jeg så en artikkel i et interiørblad med en gang det åpnet, og bestemte meg raskt for at hit måtte jeg dra. Selvfølgelig er det helt nydelig med spa, men interiøret... Ahh... For den som liker naturmaterialer, duften av hav og et gjennomtenkt og nærmest perfekt tilpasset interiør, ja da er det mye mer enn spa som gjør dette stedet til en nytelse av de sjeldne.


Vi ankom en varm og helt nydelig sommerdag (en av de få i fjor) og hele helgen ble avløst av den ene deilige opplevelsen etter den andre. 


Jeg fikk også mange gode ideer til det neste huset vårt. (Vi går med flytteplaner om dagen, noe vi har gjort i snart ett år, da vi har et barnerom for lite.)


Her får dere litt smakebiter. Klikk dere også inn på www.kragerosparesort.no det er mange gode tilbud der om dagen.






Bilde av spa-avdelingen - trenger jeg å si noe mer? Perfekt avstemte nyanser, overraskende detaljer og en gjennomtenkt bruk av områdets materialer. De store steinene i midten av rommet er laget av ull, av sørafrikanske kvinner. Forhandles av Isandi.






Legg merke til hvordan en ellers kjedelig vegg er utnyttet med nisjer som skaper intimitet i et stort rom, der mange par oppholder seg sammen.






Et helt nydelig sted å ligge å slappe av etter massasjen. Så straks for meg hvor fint noe slikt kunne være på en overdekket terrasse. Eller hva med et gjesterom?






Stilrent og flotte linjer som understreker utsikten perfekt. 






Flott bruk av den kvadratiske formen.






Inngangspartiet. Her har de tatt i bruk alle elementer samtidig. Legg merke til peisen som har rennende vann.





Legg merke til sofaen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...